Post by disvirecopos on Feb 17, 2022 1:33:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Magic Tiles 3 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää primogemeja ▞▞▞
▞▞▞ Magic Tiles 3 2022 version ▞▞▞
Liikaa mainoksia! todella ärsyttävä
Sovellukset ovat muuttumassa pelkkää käteisrahaa, ja se on surullista. Nautin tämän pelin aiemmista iteraatioista; nyt se on vain mainoksia mainoksia. Todennäköisesti joku henkilökunnasta vastaa tähän kommenttiin sanomalla, että hän arvostaa panostani ja esittää heikon tekosyyn mainosten tarvitsemisesta pelin tukemiseen. "Tuki" on muutamia mainoksia silloin tällöin; 90 % sisällöstä maksumuurin ja loputtomien mainosten takana muuten vain puristaa käyttäjiäsi saadakseen maksimaalisen tuoton. Siitä jää paha maku suuhun. Ei kiitos!
Tämä on hyvä peli, vaikka siellä on paljon mainoksia. Joka kerta kun napsautan mustaa neliötä, se ei tunnista, että napsautin, ja melkein aina kun kuolet tai jotain, siellä on mainos. Mutta sen lisäksi se on hyvä peli ja jos ihmiset haluavat kokeilla sitä, niin menkää!
Sen ja hämmästyttävä peli, mutta siellä on tapa monia mainoksia ja plus, se ei ole oikea ääni. Haluan, että oikea JB laulaa tai oikeat Tones ja minä
Rakastin sitä, sillä on jopa ollut xxtencation, ehkä tehdä se siellä, missä on joitakin juice wrld -kappaleita, eikä mainoksista voi valittaa, koska katsot yhden mainoksen, eikä sinun tarvitse koskaan katsoa sitä uudelleen kyseisen kappaleen takia, jopa moninpeli on vaihtoehto 4 tähteä kunnes ehkä joitain juice wrld -kappaleita
Surkee peli älä näytä enää mainoksia
Game of Warriors ยุทธศาสตร์ mdel
Doge
매직 타일 3 음악 wzi
EI OTA VAIKKA PAINAA JOTEN PASKA
Se on hämmästyttävä peli ja ymmärrän lisäykset, mutta saan heidät katsomaan lisäyksiä jokaista kappaletta kohden, ja kappaleiden välissä se ehkä lieventää sitä.
Hyvä. Tarvii lisää muusiikeita
#heehee#
Se on hauskaa, mutta kappaleet eivät ole alkuperäisiä ja se saa minut jotenkin hulluksi ja siellä on melko vähän mainoksia, mutta muuten todella hauskoja.
Pidän siitä itse asiassa se on vain se, että ADHD tekee siitä huonoa, se on hyvä peli ja yritän vain katsoa taustaa pelatessani, mikä häiritsee minua, mutta pidän siitä 😊
Ei
PEGI 3. A new breathtaking tiles game for all tapping music games lovers! ... but this magic piano is definitely a piano for beginners with
ihanaa!! käynnissä on mul lemppari "7 vuotta"
Rakkautta ja inspiraatiota hassu laulussa 😂😬😬😬😬😬😬😬😅😅😅😅
Paras peli koskaan
Liikaa mainoksia jokaisessa soittamassasi kappaleessa. Se on erittäin ärsyttävää, ja ihmettelen, ajatteleeko kukaan muu samalla tavalla
Teippaan muistiinpanoja ja se on kuin "joo, et napauta, joten annoin sinulle mainoksen, koska menetit", joten se saa minut ajattelemaan, että se saa sinut tarkoituksella häviämään antamalla sinulle mainoksia, jotta he saavat mainoksista maksun ja ansaitsevat rahaa
Tää on paras koska on hyvät musiikit:)
... Screen Shot 2 Nuottiniitty Screen Shot 3 Nuottiniitty Screen Shot 4 ... NUOTTINIITTY Nuottiniitty yhdistää maalaamisen ja musiikin.
Magic Tiles 3 მუსიკა nno
Hyvä peli on mutta en pääse peli sisälle.
Liia helppo ku tokas kentäs 4507 ekalla yrittämällä😎
Annan tälle sovellukselle arvosanan 3, koska viive on kauhea, mutta. Jos työnnät sen pois, sovellus on hämmästyttävä. Ole hyvä ja korjaa se! Minulla oli sovellus muutaman päivän ja tämä on arvosanani.
Tiedätkö mikä tämä on todella huonoa, koska yritin etsiä, emme puhu enää ja myös paljon mainoksia, mutta ymmärrän miksi mainoksia on niin paljon, koska mielestäni sovelluskehitys 🤔😂
Saat katsella mainoksia enemmän kuin pelata. Älkää ladatko
Ihan hyvä mut lagaa
Magic Tiles 3 संगीत lxa
Rakastan peliä, mutta haluaisin lisää kappaleita (jotka ovat saatavilla ilman maksamista.) Olin hieman pettynyt, kun huomasin, ettei heillä ollut yhtään Olivia Rodrigosin kappaletta. P.s. Jos tekijät lukevat tätä, voit lisätä Pathfinderin, jos voit. Se on Keeper of the Lost Cities (kirjasarja) -fanien luoma kappale. Minusta se vain olisi siistiä.
Believer kuulostaa alkuperäisen versiolta
Haluan rakastaa tätä peliä, nautin haasteesta ja kappaleista, suurin ongelmani on, että se ei anna minun ostaa mainoksia ilmaiseksi tai edes jäsenyyttä.
Hauskaa musiikin kuuntelua samalla kun laitat sormitaitojasi töihin! Toivon kuitenkin, että olisin voinut soittaa omia suosikkikappaleitani, kuten joissakin mainoksissa näkyy:(
Tämä peli on hyvä pelattavuus huono, mutta siellä on mainoksia joka kerta kun napsautan jotain valitse tasomainos epäonnistuu tasomainos voittaa tasomainoksen. sinulla on mahdollisuus katsoa mainos jatkaaksesi peliä, mutta jos et valitse sitä, saat mainoksen joka tapauksessa
ihan paska
Tämä on erittäin hauska peli, ja ainoa valitukseni on suuri määrä mainoksia
Tää peli om ihan vitun paskaa vitun idiootit.. kommenttivtehty 2021
Rakastin todella tätä sovellusta, ei ollut ongelmia, se oli erittäin hauska peli. Minulla on nyt joitain ongelmia tässä pelissä. En pidä siitä, että jos sotket, siinä on mainos, jos haluat jatkaa, ja sitten teet mainoksen ja se vie sinut takaisin eturuutuun etkä saa edes mahdollisuutta jatkaa. Se periaatteessa haluaa pakottaa sinut hankkimaan VIP-tilauksen. Ymmärrän, että tekijät tarvitsevat rahaa, mutta se on käytännössä huijaus. Jos se ei ole totta, älä vain ota sitä. Kiitos
Tämä peli on nopeatempoinen ja hauska, mutta se on täysin juuttunut mainoksiin. Ymmärrän, että jotta peli pysyisi maksuttomana, siellä tulee olemaan mainoksia, mutta rehellisesti sanottuna näyttää siltä, että vietät enemmän aikaa mainosten katseluun kuin pelistä nauttimiseen.
Pidän tästä pelistä, mutta joskus se ei anna minun painaa laattoja, eikä se anna minun katsoa videoita.
Mainokset. Kaikkialla mies, en voi edes mennä nukkumaan ajatuksella, että minua tulee hakemaan mainos. Mainokset ovat olemassaolon uhka, mutta minun on hankittava ne tai perheeni murhataan, kuten anna minun mennä, kaipaan niitä.
Ihan hyvä🤪
Lataa Magic Tiles 3 v6.81.006 APK (Mod: Money) Androidille. Magic Tiles 3 on jatko kuuluisalle Android-laitteiden musiikkipalvelupelille. Siinä käyttäjät
Mahtavaa täysin mahtavaa uskomatonta mahtavan hienoa vihaan niin monia mainoksia, joita ne ovat, mutta hyväksyn sen, koska tiedän, että muuten se maksaa rahaa, mikä on hyvä offline-peli, kun olet kyllästynyt mielesi. Yritä korjata mainokset, joihin törmäsin, yksi tai kaksi hieman sopimatonta, korjaa tämä ⊙_⊙〒_〒←_←→_→٩(●˙—˙●)۶😫😖😁❤💔❤💔💔❤💔😡 😷😵😤😩😨😰😰😱😱😢😢😢
tosi hyvä
1. ADS 2. cover-artistien suositut kappaleet, jotka eivät todellakaan ole huippuluokkaa. Kuten Sunflower, se on iso jees. 3. Syöttöviive, kun saat kolme kruunua, myös jees.
Tämä peli on hauska, mutta voitko lisätä muita ominaisuuksia, kuten kova/tavallinen/helppo tilat? En ole varma, onko niitä olemassa, en edennyt pitkälle peliin, mutta voit lisätä sen muilla moodilla, kuten asiantuntija tai pro tai jotain. Rakastan laatua, mutta se näyttää hieman tungosta. Kiitos kaikille tämän arvostelun lukemisesta!
Siinä on kaikki kappaleet, mutta se on ainoa syy, miksi sillä on tähti, se on todella vaikeaa, joten vain jos olet ammattilainen kaikessa, asenna se
Magic Tiles 3 संगीत lxa
Se on todella hauska peli, ei ole paljon mainoksia aina kun olen tylsistynyt, soitan vain sitä, mutta kappaleet muuttuvat todella koviksi ja nopeiksi, kun sain pelin ensimmäisen kerran, rakastin sitä, mutta nyt kappaleet ovat tulossa todella nopeasti.
Kannattaa ladata