Post by disvirecopos on Feb 17, 2022 1:27:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Deep Town: Idle Mining Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code bron verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Deep Town: Idle Mining Tycoon 2022 version ▞▞▞
toppertje als je jr verveeld
Het was leuk. Maar het spelbeheer is "te veeleisend". Made you hangt af van gratis kisten (advertenties) of het kopen van items. In het begin, als je vooruitgang wilt boeken, moet je extra tijd besteden aan het claimen van middelen, mijnbouw, verkoop, enz. En het zal even duren voordat je een drone-hub hebt gemaakt die je helpt bij het verzamelen van middelen. En vergeet de taken niet. Te veel.
Update 19-3-21: Ze luisterden naar feedback over de kosten voor boosts en besloten ze duurder te maken! Ze zullen geen cent meer van mij zien en nieuwe spelers zullen voor grotere uitdagingen komen te staan. Ik raad dit spel niet aan voor nieuwe spelers. Ze hebben zojuist een update uitgebracht die boosts belachelijk duur maakte en veel vaker moet worden vernieuwd om hetzelfde effect te krijgen. Tijd om dit spel te verlaten voor mij.
Dit is een erg cool spel met een aantal leuke ideeën en leuke verhalen. Sommige porties zijn een serieuze sleur, maar zolang je geduld hebt en het spel laat zijn wat het is, kan het heel leuk zijn. Het enige wat ik zou aanraden is om betere prikkels te geven voor kleine aankopen. De $ 2 of $ 5 kristallen zijn zo weinig dat je er eigenlijk niets mee doet en dus niet eens de moeite waard. Het is zo'n beetje f2p or go full whale op deze, heel weinig middenweg.
grappig
Goed gevuld clickerspel
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategiya iiq
Het is een goed spel maar ik kan niet meer met Google inloggen dus kan ik ook niet mijn oud spel laden
Ik ben net begonnen met spelen, maar ik kan zien dat dit een goede game is, het heeft een zeer goede kwaliteit en zeer goede graphics en een leuk spel met het leuke tycoon-achtige spel. Ik zou 5 sterren beoordelen
Leuk maar uiteindelijk wordt het toch echt een beetje onmogelijk.
Het spel zelf is erg leuk. Kan een uitstekende tijdmoordenaar zijn, evenals een geweldig inactief spel. Mijn probleem is met het gebrek aan uitleg (dwz "paneelniveau" is eigenlijk "wapenniveau", geen manier om platina te delven, wat een vereiste hulpbron is). En de inactieve functie van het maken van objecten is niet 100%. Ik heb 2 dagen besteed aan het maken van objecten om ze na 2 dagen te laten verdwijnen zonder uitleg. Los de bugs op en voeg duidelijkheid toe voor 5 sterren!
Het waren 10 edelstenen om de productie gedurende 12 uur te stimuleren en nu zijn het 25 voor 6 uur. Was al een hoge prijs en nu is het het helemaal niet waard. Het is een leuk spel, maar die devaluatie van de klant zorgt ervoor dat ik het spel niet meer speel en steun. Een stijging van 500% is belachelijk, je zou je moeten schamen. Ik heb gewoon geld uitgegeven, zodat ik de productie kon verhogen en daarna de prijs verhoogd. Ik voel me beroofd, en ik vraag me af hoe dat legaal is. En nu is de boost van alle mijnvloeren verdwenen, het enige punt van edelstenen is nu voor de drones
Gewoon weer een app waarbij bouwen tijd kost en versneld kan worden door geld uit te geven. Verspil je tijd hier niet.
Leuk voor een paar weken. Later is de progressiecurve zo groot dat je bijna gedwongen wordt om dingen te kopen. Bijna elke dag een maand gespeeld. Heb die "asteroïden" nooit gezien en heeft niets met planeten te maken. Tenminste van wat ik had verwacht, maar als ik het binnen een maand niet kon bereiken... dan kun je overwegen dat het er niet is. Het is tenslotte een mobiel spel...
Het is een goede grindy game, maar ik krijg er geen guild bij. Ik heb de schotelantenne gebouwd en ik klik op lid worden van een clan, en hij vertelt me in te loggen of de applicatie opnieuw te starten en het opnieuw te proberen.
Leuk spel Ik geloof dat de tijd die wordt besteed aan landbouw en bouwmaterialen voldoende is. De upgradetijd moet aanzienlijk worden verkort of helemaal worden geëlimineerd. Ik heb geld uitgegeven aan dit spel, maar er zijn geen echte goede deals die het de moeite waard maken. Ik hoop dat dit het spel leuker maakt. Ik bedoel 28 uur om een mijn te ontplooien is krankzinnig. Ik ben nog niet eens zo ver in het spel. Ik speel pas 2 dagen. Ik kan me niet voorstellen hoe lang het daarna gaat duren. Ja, ik ben lid geworden van een gilde.
Deze game was ongeveer een week leuk, maar na de 3rd Elder komen de bouw- en knutseltijden overeen, zodat je de game maar eens in de 6 uur hoeft te openen om weer een upgrade van 6 uur te starten. De gameplay was leuk, maar je speelt steeds minder naarmate je dieper graaft. Geef me iets te doen om me bezig te houden terwijl ik aan die lange upgrades werk en ik zou hier niet zijn om de installatie ongedaan te maken. Al met al 3 sterren. Leuke gameplay die minder boeiend wordt naarmate je hoger komt, maar vermakelijk zolang het duurt.
Koel
Tasty Planet Forever Akcija kvc
Kan niet overstappen naar een nieuwe smartphone, van een oude. Ik heb geprobeerd om gegevens uit de cloud te "laden" (ondertekend op Google Play Games), maar het is onvolledig. Ik heb gegevens van een oude telefoon in de cloud opgeslagen, maar op de nieuwe laadt het mijn zeer vroege opgeslagen voortgang.
Nieuwe verdieping snel onbetaalbaar
Dit spel is frustrerend. Het duurt lang om dingen te bouwen, maar slechts een paar minuten om je opslagcapaciteit te maximaliseren, dus je verliest veel productie als je de game neerlegt terwijl de dingen worden gebouwd.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi wjeu
95% een geweldig spel! Combineert een aantal verschillende genres. Het aspect ervan is best goed doordacht denk ik. Het is een zeer bevredigende beloning om naar uit te kijken voor de volgende keer dat ik vrij ben om het te openen en te spelen, maar het domineert de gameplay niet, dus er zijn altijd dingen voor mij om nog steeds met de hand te doen en te genieten van klassieke handsgameplay . Het enige probleem, en je komt dit pas tot ver in het spel tegen, is dat de schaal van hoe lang het duurt voordat je aan de slag gaat, nogal steil is, met de enige optie om sneller te besteden in de vorm van in-game valuta dat is moeilijker te verkrijgen (edelstenen), maar uiteraard beschikbaar om te kopen in microbetalingen. Nu ben ik niet tegen dit idee, we moeten allemaal de kost verdienen, en het prijsschema is ook niet verschrikkelijk. Maar ik ben twee bazen en het duurt 9 uur om een nieuw mijnplatform te bouwen, tenzij ik 150 edelstenen betaal. Het schalen van de edelsteenprijs voor onmiddellijke voltooiing is logisch gezien hoeveel de laatste kost, maar 9 uur is op dit moment een beetje overdreven, niet? En als het de bouwtijd op deze manier blijft schalen zonder uiteindelijk een platte voering te krijgen, wacht ik misschien meerdere dagen op één build. Een idee dat ik had dat het probleem zou kunnen oplossen of op zijn minst zou kunnen verlichten, is of ik de bouwtijd zou kunnen verkorten door meerdere drones aan één bouwtaak toe te wijzen. Op die manier kan ik nog steeds het gemak hebben van een kortere build, maar dit gaat ten koste van de efficiëntie op andere gebieden van mijn proces (en dus ook meer ongevoelig om meer drones te krijgen, knipoog, knipoog, duwtje naar de ontwikkelaars) Geweldig spel! Ga zo door!
Ik blijf bij Idle Space Farmer. Heb deze een tijdje geprobeerd en was niet onder de indruk. Gebrek aan gelijkmatige verdeling van de benodigde middelen naarmate je verder komt in het spel.Kan missies niet voltooien vanwege items die geen plan of verzamelingsopties hebben, ondanks dat ze al lang als missies zijn. Het verhaal ontbreekt volledig. Ook worden de resource creep en craft-tijden gek en ik ben alleen op gebied 69. Ik heb het geprobeerd op basis van andere beoordelingen, maar ik ben ernstig teleurgesteld. Ik ben klaar...
Goed spel, maar zou beter zijn als het gilde echt op mijn telefoon werkte, telkens wanneer ik naar gildeleden probeer te kijken door naar beneden te scrollen, doet het niets en de volgende tik stuurt me terug naar het menu en een ander stuurt me terug naar de spel, is dat hoe het spel is?
miss een optie dat je automatisch kan minen
eerlijk gezegd een van de beste inactieve games die er zijn, terwijl het niet actief inactieve games zijn zoals de zielloze klonen, iedereen blijft zo goed werk leveren aan die ontwikkelaars
Anders dan wat ik heb gespeeld. Lekker tijdverdrijf. Slechts 4 sterren becoz, er is geen dagelijkse zoektocht, wekelijkse zoektocht of een andere manier om groene edelstenen te verkrijgen. Als je het wilt, moet je het met echt geld kopen. Het is jammer, want er is een gebouw waarvoor deze edelstenen moeten worden geüpgraded. Voor Dev's kreeg ik een dagelijkse kist, maar ik wil hem nu niet openen, maar er is een aanhoudende uitroep voor het tonen van nieuwe kisten. Maak het meer als bronnenmelding.
leuk spel zeer zeker
Zonder te betalen is voorschot heel goed mogelijk. Geweldig spel.
Het is goed om de tijd te doden
De game is buitengewoon goed en heeft veel potentieel, maar het spijt me te moeten zeggen dat ontwikkelaars gewoon lui zijn om aan een game te werken in plaats van nieuwe modi, items of evenementen toe te voegen die de game interessanter maken en zich meer richten op het tonen van nepreclame. Ik speel deze game al heel lang en geniet er echt van, maar ik ben teleurgesteld om te zien dat er geen grote update is die de game interessanter maakt, plus de hackers staan al meer dan een maand bovenaan in het klassement en ontwikkelaars hebben het nog steeds niet opgelost.
Deze game is goed, maar de bug met de laser wordt vervelend
superleuk!!!
Er is geen vlag van Saoedi-Arabië. Ik zal één ster behouden en het spel verwijderen en kom niet terug totdat je de saudi-vlag en locatie hebt toegevoegd.
geweldige game, maar er kunnen meer kwaliteit van leven-toevoegingen zijn, zoals knoppen om naar ___ te gaan voor de oppervlakte / knutselniveaus, zoals door naar het dak te gaan en één om naar het paneel te gaan. edit: wat kwaliteit van leven dingen die ook kunnen worden toegevoegd: een statistiek scherm, een aantal verbeterde volume sliders, een betere manier om edelstenen en/of zeldzame bronnen te krijgen. edit: 47 uur om één mijnlocatie te bouwen is gewoon een stomme manier om het bedrag dat je kunt hebben te beperken
Het is een geweldige game, maar heeft één ernstige fout die je gameplay-ervaring negatief beïnvloedt. Twee sterren aan het docken totdat het is opgelost. Er zijn verschillende gebieden in het spel waar een persoon iets wil typen, bijvoorbeeld een persoon wil zijn gebruikersnaam typen, zijn bots hernoemen of een bericht typen op het ondersteuningstabblad als hij ergens hulp bij nodig heeft. Dit is allemaal niet mogelijk, want terwijl je in het spel bent, zal het tekstvak dat je in het toetsenbord klikt niet verschijnen.
Enorme vooruitgang stopmuur! Het zijn weken geleden en ik kan deze oliebaas niet verslaan zonder betere wapens en ik kan die niet krijgen door de baas te verslaan. Geef hier geen geld aan uit. Installatie ongedaan maken. Re: Ik gebruikte elke vuurspreuk die ik had, alleen om het zichzelf in één snelle beweging volledig te laten genezen nadat het bijna 15 minuten zijn gezondheid had weggenomen. Ik ben geen complete idiote ontwikkelaar.
Net begonnen. Benieuwd hoe het zich zal ontwikkelen.
Deep Town is een eindeloze lus waarbij je moet graven. Gebruik vaardigheden en machines om middelen te verzamelen. Verkoop middelen voor goud om vaardigheden te verbeteren en te ontgrendelen, of gebruik middelen voor machines om het verzamelen van middelen te versnellen.Daarnaast is er nog wat meer te complimenteren. De muziek heeft een verkenningstoon en de esthetiek heeft een rustieke en Mars-achtige wereld. Sterker nog, er lijkt een plot te zijn dat de achtergrond van deze wereld ontdekt. Hoewel het misschien saai is, waardeer ik dat er meer aan de hand is. 4/5.
Speel dit spel aan en uit sinds het uitkwam! Een geweldig commercieel gratis spel om te spelen! 1000% aanbeveling !!
Cactus
Verwacht niet dat je dit lang zult spelen, het wordt uiteindelijk te tijdrovend en zelfs betalend om door te gaan met het spel
De video's werken nog steeds nergens op wifi na een nieuwe update. Het is erg frustrerend als je kooien met munten of edelstenen hebt die niets doen en je het spel moet verlaten en opnieuw moet spelen om te blijven spelen!! Gelieve op te lossen!!!
Het is een goed spel, maar ik heb alleen 1 probleem. deze, Currupted blok genezen veel te vaak. ik kan ze soms onverslaanbaar vinden. repareer dit alstublieft, of, als het los staat van het spel en de manier waarop hun gecodeerde boete. maar ze zijn erg moeilijk te verslaan, vooral in gebied 71. anders hou ik van dit spel, het beste dat ik in een lange tijd heb gespeeld.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Strategi etk
Bewerken, het is 48 uur aan periodiek spelen geweest en ik vind het niet leuk dat de game je in feite buitensluit met erg langzame, dus lange wachttijden. Als je spelers wilt dwingen groene smaragden nodig te hebben, moet je zorgen voor een manier om ze te kweken. 5-sterrenrecensies helpen toekomstige updates. Ik denk dat ik al een tijdje niets beters dan dit spel heb gevonden. Dus tot nu toe steun ik 5 sterren. Maar het vroeg me om te beoordelen op het vierde platform, het is ongeveer 10 minuten geleden...
Deze game heeft zoveel potentieel, maar is zo gefocust om je ertoe aan te zetten microtransacties te doen dat het naar mijn mening onaangenaam wordt. De game doorloopt alles al door de middelen die nodig zijn om te bouwen/upgraden, en door de tijd die nodig is om die middelen te verwerken. Waarom heeft het in godsnaam beperkte bouwers en exponentieel toenemende bouwtijden nodig? Dit soort functies verandert geweldige spellen in giftige geld-voor-dopamine-machines.
Deep Town: Idle Mining Tycoon Стратегії bpt